10 lis 2011

KATIE MELUA - nowa płyta


Katie należy do grona moich ulubionych wokalistek. Podoba mi się jej barwa i styl w jaki śpiewa, chociaż spotkałam się z opiniami, że jej głos drażni niektórych. Oczywiście jej muzyka była decydująca jeśli chodzi o moje uznanie dla niej.  Bardzo dobrze śpiewa na żywo i ogląda się ją równie przyjemnie jak słucha.

Tym bardziej ucieszyłam się jak dowiedziałam się, że już w 2012 ukaże się jej nowa płyta.
Jak dotąd Katie wydała 4 albumy studyjne:
Call Off the Search '03
Piece by Piece '05
Pictures '07
The House '10

jedną kompilację The Katie Melua Collection '08 i jeden album koncertowy Live at the O2 Arena '09

Na kompilacji pojawiły się 4 nowe utwory:
When You Taught Me How to Dance
Two Bare Feet
Toy Collection
Somewhere in the Same Hotel



Two Bare Feet

Na koncertowym albumie pojawiły się 2 nowe utwory
Yellow Leaves (Q'viteli Potlebi)
Kozmic Blues

 Kozmic Blues (live in Stuttgart)

Ponadto Katie zaśpiewała kilka piosenek, które nie znalazły się na żadnej płycie.  

The Lovecats '04 - duet z Jamie Cullum -   The Cure's cover  
Fairytale of New York '05 -  z The Pogues
Lucy in the Sky with Diamonds '06  - The Beatles' cover
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz