23 sie 2011

LADY GAGA - kilka interesujących faktów

W tym poście zamieściłam kilka informacji na temat Lady Gagi, które wydają mi się ineresujące.
1. Kompleks niższości

Do dzisiaj wyśmiewają ludzie urodę Gagi i szydzą, że jest brzydka i ma duży nos. Przecież nie wszyscy muszą być piękni, aby osiągnąć sukces. Jeśli ktoś tworzy dobrą muzykę i ma naprawdę talent to powinno się na tym skoncentrować. Nie powinno mnieć to znaczenia czy ktoś jest piękny czy nie. Gaga opowiedziała w wywiadzie, że zdarza się jej czuć jak za dawnych lat, gdy chodziła do szkoły i spotykała się z docinkami i szyderstwami. 

- Każdego ranka muszę sobie powtarzać, że jestem gwiazdą. Wszystko po to, by przejść przez ten dzień i być dla fanów, którzy mnie potrzebują - mówi Gaga. 

 2. Pijana Gaga 

Kolejną rzeczą, która oburzyła mnie była reakcja czytelników na przypadkowy  wypadek podczas koncertu. Podczas jednego z występów Gaga upadła podczas schodzenia z fortepianu. Oczywiście zaraz pisano na portalach, że była pijana. 

Houston 04/08/11

3. Rozsądna Gaga

Lady Gaga przyznała, że „nie ma nic przeciwko plotkom i krytykowaniu jej jako człowieka”. „To jest nieodłącznie związane z byciem artystą i osobą publiczną” – zauważyła gwiazda w wywiadzie dla pisma „Advocate”, skierowanego do homoseksualistów.

4. Mało oryginalna Gaga

Odkąd Gaga osiągneła sukces ciągle pojawiają się doniesienia o tym, że to nie jest zasługa Gagi tylko czyjaś. Na początku skarżył się RedOne, jej producent i "przyjaciel", a teraz ...... o żerowanie na ludzkiej śmierci oskarżyła Gagę rozpaczająca Tana Morgana, której córka Lina Morgana, niegdyś koleżanka Gagi, popełniła samobójstwo w 2008 roku, skacząc z wysokiego piętra hotelu. Miała zaledwie 19 lat.Lina była piosenkarką, kompozytorką i autorką tekstów. Przed śmiercią współpracowała z Lady Gagą. Teraz zrozpaczona matka dziewczyny twierdzi, że gwiazda wykorzystała samobójstwo Liny, kradnąc jej utwory. 

- Robię to, bo chcę utrzymać jej ducha - mówi Yana Morgana. - Lady Gaga przetrzymuje duszę Liny, a ja chcę ją uwolnić. Lina miała ten styl. Styl Gagi był inny. W ciągu jednej nocy całkowicie się zmieniła. Wszystko, co mówi, pochodzi od Liny. Mówi o ciemnym i tragicznym życiu, ale zawsze miała w nim wszystko. Chodziła do tej samej szkoły co Nicky Hilton, jej rodzice byli bogaci. A Lina miała trudne życie i często o tym mówiła.




 
-Jednak czasem znów czuję, że ludzie chcą mnie zniszczyć. Nie mogę się poddać, nie zniszczą mnie, nigdy nie uda się wam zniszczyć królestwa, które zbudowali moi fani.

5. Projektantka mody

Bardzo rozbawiła mnie kolekcja ubrań. Gaga udowodniła, że ma poczucie humoru i dystans do samej siebie reklamując kolekcję ubrań "GooGoo".

Gaga GooGoo


 6. Mądra Perry 

Spodobała mi się wypowiedź Kate Perry w wywiadzie dla Harper's Bazaar, kiedy to odpowiedziała na temat porównań i rywalizacji czołowych wokalistek.  

 - Każda z nas jest jedyna w swoim rodzaju. Ludzie nie lubią tylko wanilii. Chcą próbować również innych smaków. Nie potrafiłabym robić tego, co robi Rihanna. Nie potrafiłabym robić tego, co robi Lady Gaga. Jednocześnie żadna z nich nie potrafi robić tego, co robię ja. Potrafię być równocześnie dobrą i złą dziewczynką

A co Gaga myśli o porównaniach do takich ikon sceny muzycznej, jak Madonna i Barbra Streisand? „Nie ma w tym emocji, nie ma zazdrości, ani konkurencji” – twierdzi gwiazda. „One też cieszą się, że kolejnej kobiecie udało się odnieść sukces. Czuje się związana z Madonną na wiele sposobów, tak samo jak z Barbrą, Cher i Blondie oraz innymi kobietami, którym udało się przede mną” – dodała.

7. Striptizerka 

Zanim świat usłyszał o Lady Gadze, przyszła wielka gwiazda... zabawiała panów w nocnych klubach, wijąc się przy rurze i tańcząc topless. Portal RadarOnline.com opublikował kilka zdjęć sprzed zaledwie 3 lat - wtedy jeszcze Stefani Germanotta pracowała w jednym z nowojorskich klubów go-go. Co ciekawe, była znana jako... "ta nieśmiała", która wolała tańczyć do rockowych kawałków, niż popowych hitów. Ironia losu chciała, że teraz sama jest ich królową. I nadal się rozbiera, ale już zupełnie inaczej... :)





8. Iron Maiden i mocne brzmienia

W jednym z wywiadów, Gaga ujawniła swą ogromną fascynacje takimi grupami jak Black Sabbath, AC/DC a w szczególności – Iron Maiden.  Artystka miała okazję zobaczyć występ grupy podczas swojego pobytu w miejscowości Tampa na Florydzie. Szkoda tylko, że Gaga nie tworzy takiej muzyki, tylko dancowych kawałków.

Widziałam Iron Maiden podczas ich trasy zatytułowanej ‘Frontier’ i to kompletnie odmieniło moje życie.” – twierdzi Lady Gaga. „To było moje pierwsze doświadczenie z tym zespołem i dopiero podczas ich koncertu zrozumiałam, że właśnie chce być taką artystką. Nie chcę by za 30 lat ludzie przychodzili na mój koncert tylko sprawdzać czy jeszcze daję radę. Chce by podczas koncertów mieli uniesione w górze ręce i śpiewali każdy kawałek Styl Iron Maiden i ich fani to coś niesamowitego” – wyznała zachwycona gwiazda.

9.  rock 'n  roll górą !!!
 
To było istne szaleństwo. Teraz ja twierdzę, że musiała być pod wpływem "czegoś".
August 6, 2010 

10. Szczerość aż do bólu
- Nie będę kłamać - przyznała się w wywiadzie Stefani Germanotta. - Zdarza mi się okazyjnie wziąć kokainę. Mówiąc "okazyjnie" mam na myśli kilka razy w roku - uściśliła Gaga. 
To juz wimey skąd sie wzioł Jo Calderone :) 
Uważam, że Gaga dobrze wie czego oczekuje publika. W swoim życiu mówi, że stała się Gagą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Czy jest sobą? Niekoniecznie. Po prostu wcieliła się w rolę na stałe.  
- Jestem Lady Gaga, bo prywatnie faktycznie jestem lady. Jestem feministką, która docenia wagę feminizmu. Ale nie bądźcie głupcami oceniając mnie po wyglądzie - w głębi serca ja dokładnie wiem, kim jestem i jakie są moje granice. To jest dla mnie ważne.

- Dzieci mnie przerażają. Myślę, że kobieta zmienia się radykalnie po urodzeniu dziecka. Jestem do tego totalnie nieprzygotowana - wyznała Gaga.  


11. Mądre porady

Nie bądź głupią blondynką albo popychadłem - radzi w rozmowie z Daily Mail. - Byłam szóstkową uczennicą w naprawdę dobrej szkole w Nowym Jorku. Zaczęłam uczyć się gry na pianinie w wieku czterech lat i każdą klasę kończyłam z najlepszymi ocenami. Chciałam być mądra, bo wiedziałam, że wówczas będę mogła kontrolować to, co się dzieje. Moja kariera to nie są pomysły i decyzje innych. To moja wizja, moje inspiracje. Słucham innych, ale jestem na tyle mądra, by wiedzieć, z czego skorzystać. Nigdy nie lekceważcie edukacji.


12. Oddana

- Trzeba żyć swoją sztuką. Nigdy nie zobaczycie mnie w dresach. Nawet w łóżku noszę perły i wysokie obcasy - wyznaje.


13. Cel - być legendą
Lady Gaga, nie śpiewa tylko dla sławy i pieniędzy. Piosenkarka twierdzi, że bardziej od popularności, zależy jej na uznaniu i szacunku ze strony swojego ojca, Josepha Germanotty. Najnowszy album Lady Gagi, „Born This Way”, osiągnął pierwsze miejsce pod względem sprzedaży w ponad 20 krajach. Mimo to, 25-letnia artystka twierdzi, że to nie sława i pieniądze są dla niej inspiracją do robienia kariery. Jak zdradza gwiazda, jedną z jej największych motywacji jest jej ojciec i wsparcie z jego strony.

14. Rodzina ponad wszystko

Choć chcę, aby cały świat był szczęśliwy, to tak naprawdę najbardziej zależy mi na tym, aby dać powody do dumy mojemu tacie” – oznajmiła piosenkarka.

Piosenkarka opowiedziała także o reakcji najbliższej rodziny na jej ekstrawagancki styl sceniczny.
Byli trochę zmartwieni, trochę zakłopotani. Pogodzenie się z tym zajęło im trochę czasu. Byłam bardzo cierpliwa w stosunku do nich, a oni do mnie” – wyjaśniła Lady Gaga. „Najwspanialszą cechą mojej rodziny jest to, że jest twarda jak skała” – dodała.

z rodzicami 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz